Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

fredag, februari 20, 2009

Hjälp!


Hej! Jag har fått energi och ska göra storstädning och utrensning! Men - jag har ett problem...jag har så svårt att slänga inrednings- och trädgårdstidningar. Nu finns de i hyllor, i nattduksbordets lådor, i fina travar vid sängen. Oj, nu hör jag själv att det låter, typ inte bra. Hjälp, vad gör jag!!?? Det finns liksom ingen som helst FengShui i detta=).

Annars ligger snön vit på marken, det är helg och äldste sonen kommer på besök i morgon=). Då blir det gitarrspel från mannen och sonen, tända ljus och brasa. Inte dumt alls!!

Mitt rop på hjälp är förstås ett I-landsproblem, men är det nån som kan komma med ett radikalt tips så vore jag glad=)

Ha en riktigt trevlig helg!!! Kramar Ingela

2 kommentarer:

Min Verden sa...

Så fin blogg du har :) Vel, jeg har samlet mine i sesong bokser. Vår, sommer, høst og vinter. Plastikkbokser med lokk. Så når jeg har lyst tar jeg dem frem og pakker bort igjen. Fungerer kjempefint. Har en bod de har fast plass på. Jeg kan ikke kaste et eneste et og nå begynner det å bli endel. Kanskje jeg etterhvert må kaste noe, men ikke ennå. Lykke til. H.

lottens vita och gröna sa...

hallå goa ingela!
är precis likadan, hihi! iblan gör jag ett ryck och rycker ut det som jag gillar i tidningarna och sen sätter jag det i en pärm, bara kör med hålslagaren...sen har du en helmumsig pärm med bara goooosaker!

ha det gott, varmkram lotten