Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

onsdag, februari 02, 2011

Gott och blandat

Och var tar veckorna vägen?! Visst går de fort! Nyss var det helg och nu är det snart helg igen!
Idag började efterlängtade kören igen! Det var helt underbart att få börja sjunga igen! Några nya körsångare ville vara med, vilket ju bara gjorde att det känns ännu roligare.
Annars har jag haft rätt mycket jobb denna vecka, så därför har väl veckan rusat fram.
Igår var jag kl. 07.00 på en förskola och gick sedan snabbt till Öppna förskolan som öppnade 09.00 och där jobbade jag till 13.30 då jag gick vidare till Fritids och jobbade till 16.30. Efter detta kom sonen och dottern med respektive hem till oss, för då skulle vi inviga fiskröken som sonen fått i julklapp. En mysig mitt-i-veckan-träff med god mat. (Nu luktar vårt hus som vi stått vid en eld den sista veckan, men det går väl över?!)
Vädret är det sämsta möjliga! Regn, blåst och massor av is att halka på. Fritidsbarnens kläder...burr, inte nåt man vill uppleva varje dag!!! Bäst att tänka på nåt som värmer och stärker...vackra bilder! Ja!
Kram Ingela



Inga kommentarer: