Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, januari 27, 2011

Min dag

Hej alla kära!
Vad fort den här veckan gick då! Imorgon redan fredag! Vi har upptäckt att det var riktigt bra att vårt modem gick sönder, för det har förmodligen aldrig varit bra. Jag har ju inte varit inne på min blogg och skrivit så ofta heller, för det har varit så långsamt modem och alla bilder kom aldrig fram. Nu har det blivit hur lätt som helst och då blir det genast roligare.
Idag har jag och min kollega hunnit baka tekakor och göra Play-Do-deg innan vi öppnade vår Öppna Förskola. Då alla verkade ha kommit gjorde vi ett sagorum med sagotant och alla barn fick doppa sitt finger i en skål med glitter innan de fick komma in i rummet. Idag blev det Bockarna Bruse som spelades och sjöngs. Efter klockan 12.00 kommer alla små barn mellan 0 -12 månader, vi sjunger tillsammans och samtalar om olika erfarenheter och om att ha fått


barn. Imorgon åker vi 2 mil inåt landet för att ha Öppna förskolan där. Igår gick jag vidare och arbetade på Fritidshemmet. Om en timme ska jag åka på en informationsträff på BVC (barnavårdscentralen). Det blir mycket kontakt med barn i olika åldrar.:D
Ja, det är kanske inte så konstigt att tiden går fort! Kram på er! Ingela

1 kommentar:

KATE ♥ sa...

Lykke til.
Nydelige bilder du viser.
Elsker blått.