Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

lördag, januari 09, 2010

Det är faktiskt vinter


Hej! Ja, nu börjar det så smått bli en vardag efter alla fina, välbehövande helger:D
Men, så har vi nåt annat som inte funnits här mer än som en hastig gäst. Ja, ni förstår säkert, SNÖN, KYLAN! Vi är liksom inte vana - i alla fall inte här i halland. Då jag var liten och även enligt min mor, så var detta vad vi kallade vinter, i Värmland och Medelpad som jag bodde i, men nu förtiden är detta en arktisk kyla, typ som vi börjat närma oss isbjörnarna på Nordpolen!
Jag tycker i alla fall bättre om denna arktiska vinter än den vi brukar ha med regn, blåst och mörker.
Jag envisas med att tro att 2010 ska bli ett bra år! Snö är positivt, gnistrande och vackert!
Ha en riktigt trevlig helg! Nu börjar ett nytt fint år för oss alla! Kram kram Ingela

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Haha vilken kulig bild:) ha en skön helg
KRAM Lallis