Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, januari 14, 2010

Utförsäljning!


Idag var jag uppe 06.00. Har man anmält sig till vikariepoolen så får man vara beredd att sticka från kl. 07.00! Man väntar fram till 09.30 sen är jouren över och man får försöka mobilisera sig för något annat. Jag har ju ännu inte tagit bort julen, så det får nog bli dagens projekt om jag inte behövs på annat håll. Med all snö ute och en kungsgran som inte fällt ett barr, har inte vårkänslan infunnit sig riktigt förrän idag! Plötsligt ser jag att vår vackra gran har intagit en annan färg och grenarna har börjat tippa nedåt och på nåt viss kände jag också att om här ska bli nåt nytt i livet behöver vi nog ut med det gamla och in med lite nytt, som ljusa och hoppfulla, vackra vårblommor!
Jag håller också på att förbereda för en Stor Utförsäljning på Värdshuset som kommer att bli av den 23 -24 januari, kl. 12.00 -17.00! Alla Varmt Välkomna! Vi säljer ut glas, porslin, husgeråd, sängkläder, plädar, dukar m m.
Ha en fin dag! Kram kram/Ingela

Inga kommentarer: