Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

måndag, januari 11, 2010

Naturen från sin bästa sida





Hej! Idag har jag tillbringat hela förmiddagen på Arbetsförmedlingen. Lika länge hemma framför datorn där jag fyllt i diverse blanketter. Det tar tid att tala om vad man gjort! Konstaterade att jag varit ledig 3 dagar i juli och jobbat 15 - 20 timmar varje dag! Intressant att kolla sig själv ibland! Nåja, just nu är jag mer intresserad av vad jag ska kunna göra i framtiden för nåt.
Tog en promenad igår vid havet - tänkte det kunde vara bra att dokumentera dessa vackra, vita, gnistrande dagar! Naturen bjuder på sig själv! Ja, hemma kan det väl också vara kul att ha lite minnen!

1 kommentar:

KATE ♥ sa...

Skulle gjerne gått litt sammen med deg på den stranda der, særlig i dette flotte været her.