Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, november 11, 2010

Vardag

Hej! Ganska nyss hemkommen från jobbet. Idag var jag själv och det var ganska många besökande. Sångstunden gick jättebra och alla ville bara sjunga mera. Baby-timmen är alltid så mysig och den hade jag efter vanliga öppna förskolan.
Sedan gick jag förbi dottern som hoppat in som vikarie på en förskola bredvid mig. Jag hade tryckt ut CV åt henne som hon hade skrivit igår. Det är så svårt att få fast tjänst någonstans, men jag hoppas det ska lyckas snart.
Mannen kom hem med sin nya skjorta och bläckpennan hade gått sönder i bröstfickan. Jag har köpt Vanish-spray idag, så får vi se om något vill gå bort. Synd att det var en ny, jag vet ju några i garderoben som jag kunde blivit glad för om det hade hänt;-)))
I morgon ska jag på föreläsningar på Lisebergsteatern hela dagen. Det ska bli skoj! I morgon öppnar också Jul på Liseberg. Kramkram

Inga kommentarer: