Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

onsdag, juli 06, 2011

Man bör försöka utnyttja sina sinnen!

Hej alla!
Mannen är piggare och vi har fixat färdigt vår altan till viss del. Nu är det bara själva "staketet" kvar. Just nu är jag dock gräsänka, då mannen har åkt till Borås för att "omsorga" sin gamle far och hälsa på sin dotter. Själv har jag försökt göra lite i trädgården och låtit fantasin flöda. Man hinner inte alltid det. Jag cyklade upp till samhället för att handla mat och målarfärg. I Konsum hade de Jeanne d´Arc Living - den kan jag unna mig, tänkte jag. En mycket bra investering. Där fanns hur mycket inspiration som helst!


Ibland, i små portioner, kan det vara bra att vara precis bara - ENSAM. Man har tid att tänka, se situationer, skapa och fantisera.

Men, imorgon kommer mannen äntligen tillbaka, Tack och Lov!!

KRAM från mig!

Inga kommentarer: