Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

söndag, januari 18, 2009

Möten


Här fick jag skickat bild från Thailand, där kvinnan kom och visade vad hon hade i sin finväska - en bild på mig och min son! Det var taget för ca 10 år sedan här i Sverige av en man från Thailand som sedan åkt till den lilla byn i bergen och så har hon fått kortet. På nåt sätt sa min son, så kändes det som varenda möte var meningen då de var i norra Thailand.

Idag tar vi det lugnt ska kanske gå en söndagspromenad möjligen:)

1 kommentar:

Eva Agnes sa...

Verkligen ett underligt sammanträffande med den bilden.
Världen är bra liten egentligen.
Tack för mail och ang. snöbilden undrar jag hur du har lagt in den.
På bilder? Eller Java?
Jag måste fundera lite hur du ska göra.
Jag tror att jag lägger den på¨min blog så hämtar du den där.
Blir nog det bästa. Så fort du gjort det tar jag bort den från min sida.
Kramar Eva Agnes