Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

lördag, september 24, 2011

Typ veckobrev

Hej alla!
Bara en fin bild! Hur länge var det inte sen jag skrev här!
Jag ska ändå inte lägga ut texten. Ska skriva kortfattat. Denna veckan har jag fått min nya medarbetare och det känns toppenbra! Vi tänker lika och har redan börjat skapa tillsammans! Ny bil har vi skaffat, den kom igår och det känns också så roligt! Mycket tid lagd i Borås. Pers pappa ska nu flyttas till ett äldreboende och vi håller på att röja i huset för att senare kunna sätta det till försäljning. Huset ligger på Saläng, vilket är en av de bättre områdena i Borås.
En av mina söner har tagit emot pris på bokmässan för bästa svenska barnboksvideo.
Jag sjunger numera i två körer, vilket gör att 2 kvällar i veckan är upptagna. Glädjande nog så är min käre man med i den ena och spelar. Idag har jag tagit ner alla mina pelargoner till källaren och köpt höstblommor till krukan utanför dörren. Olivträdet står just nu inne och jag hoppas den ska gilla det så pass bra att den överlever tills det åter blir sommar. Hoppas på en fin höst utan alltför mycket regn! Kram / Ingela

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Jisses bara så himla vackert inlägg.Bara så himla underbara bilder.Ha en skön söndag.Kram Rita ♥