Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, april 09, 2009

Glad Påsk!


Oj vad länge sedan jag skrev nåt!! Har varit till Karlstad på födelsedag samt hämtning av trädgårdsmöbler som vi fått ärva. Vi hann också med en riktig inspirationsresa till Mia på Änglarum i Kil! Det gav verkligen kraft och mod! Tack Mia! Jättefin butik och ett underbart bemötande!

Att få med sig bänkar som var 2,55 lång tyckte inte bilen var nån god idé och inte vi heller då vi börja knixa. Det slutade med att vi for till Biltema och köpte takräcke. På hemvägen såg vi att avgasröret lossnat=(. Bilskrälle!!! Mannen sparde på de fula orden eftersom vi var hos svärmor, men jag såg att det hade räckt med att få hem trädgårdsmöblerna=)) Nåja, med stålvajer band vi upp röret och sen var det bara för Taikon att dra söderut!

Igår gjorde Hanna och jag en reklamlapp som jag ska försöka hinna dela ut idag. Vi har ju musik, mat och konst 24 april, 2 maj och 29 maj! Alla varmt välkomna! Så önskar jag alla en riktigt fin Påsk! Vi ska fira sonen 30 år på påskafton. Kramkram Ingela

4 kommentarer:

KATE ♥ sa...

Kom innom for å si GOD PÅSKE.
Klem Kate

Jenny Oak Fae sa...

GLAD PÅSK!!!

: )

Kram, Jenny

<3

Rummet för välbefinnande sa...

Skulle precis gå och lägga mig för jag känner att tröttheten efter allt med butiken börjar komma ikapp mig nu.... Men, så fick jag bara en känsla att kika på bloggen - också såg jag din hälsning där..... Vad glad jag blev Ingela! :-)
Det var så kul att träffa er och så underbart om ni fick lite ny energi också....
Hoppas verkligen att vi kan komma och bo på ert värdshus i sommar..... Önskar jag får till någon semesterdag.

Önskar er en riktigt trevlig påsk!
Kram Mia

Marie sa...

Önskar dig en riktigt härlig påskhelg!
Kram Marie