Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

fredag, april 17, 2009

Vackra fynd!


Solig fredag! Hur skönt som helst! Har varit på Värdshuset och börjat skriva beställningslista till allt som behöver köpas och flera har ringt idag för att anmäla sig till musikkvällen med vernissage den 24 april. KUL!!

Jag var i stan för att använda lite av ett presentkort jag fått. Jag kunde bl a handla på KappAhl för det. Där var en avdelning med såå fina kläder! Jag provade det som gick att prova för där var redan så ut plockat. Märket hette Vintage Stories. Jag frågade expediten om märket och hon berättade att de som ritar KappAhls kläder hade fått fria händer och detta var resultatet, men det var endast en liten special kollektion och kanske, kanske det kommer en liten sådan till hösten. Jag tyckte det var konstigt då man riktigt såg hur kläderna tog slut på 4 dagar! Man vill väl sälja eller?! Ja, ja, jag kom i alla fall hem med en jättefin tröja. Så vill jag önska alla en riktigt trevlig helg!!! Kram Ingela

2 kommentarer:

KATE ♥ sa...

Så fine klær.
Du kommer til å bli riktig flott.
Jeg har vert på tur med barn i hele dag, solen har strålt fra skyfri himmel og livet er deilig å leve.
Ønsker deg en deilig helg.
Klem Kate

mig & alice sa...

Hej Ingela.

Ville bara tacka för din fina kommentar inne hos mig.
Och nu blev jag desutom nyfiken...

Inte kan det väl vara så att ni köpt värdshuset av en man som bor i Ludvika???
Om det inte är det så fattar du nog ingenting nu, fniss...menmen...jag chansar :-).

Jättefin tröja du fått tag i, det där märket har jag hört flera andra prata om...kanske ska bege mig till KappAhl någon dag och titta efter om det finns något kvar av märket här.

Ha en fortsatt trevlig helg.
Kraam
Melinda