Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

tisdag, april 21, 2009

Nära havet är skönt att bo


Igår kväll hade jag som uppgift att skaffa Värdshuset en ny flagga, så jag for glad i hågen och fick tag på en fin sådan. Då jag skulle åka hem igen backade jag bilen och...pang, så körde jag i en annan bil! Vår bil blev inte bucklig, men det blev förstås den jag backade på. Åh, vad det kändes hemskt. Mannen, som jag också skulle hämta kom skyndsamt till min hjälp och vi fick skrivet alla papper med ägaren till den stackars bilen.

Annars blir man verkligen glad för allt vackert ute i naturen. Då jag åkte och besökte dottern stod 4 rådjur på hennes gård och ingen verkade särskilt rädd för att jag kom. En av dem brukar sova i hennes trädgård. Man kan känna en längtan till de där sköna sommarkvällarna vid havet och snart är vi där! Var tvungen att ta med ett sånt kort, bara för det!

Imorgon blir det storbak och sedan ska jag till Varbergs fästning på krögarträff. Ha det så bra! Kram Ingela

Inga kommentarer: