Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

tisdag, maj 24, 2011

Det är lite stormigt!

Hej igen!

Idag känner jag mig riktigt vindpinad. Ögonen svider och ulltröja och raggsockarna åkte fram då jag kom hem. Jag har varit ute hela eftermiddagen med Fritidsbarnen och vi har i det närmaste storm här nere vid havet. Det har blåst några dagar nu och det verkar fortsätta hela veckan tyvärr. Ja, tyvärr tycker jag, men min dotters kille blir glad, för då kan han vara ute med sin kite och surfa varje dag efter jobbet.
Utekrukorna med blommor är förpassade till hallen härinne. De har tydligt utryckt sitt ogillande genom att tappa både blommor och blad.Man kan liksom inte njuta av trädgårdens skönhet då äppelblom och annat bara blåser bort.Ikväll skulle askmolnen nå oss sägs det. Himlen har svarta regnmoln, så om där är aska i dem vet jag inte.


Just nu håller vi på med försäljningen av pappas stuga och vi har fått några intressenter på den.Den 26 maj ska vi få en gravsten på pappas grav. Ska bli spännande och se hur den blev. Hoppas det blir till det bästa allting.
Nu ska vi gå och sova för imorgon har jag både Öppen förskola och Fritids. På kvällen ska jag till kören det ska bli så skoj!


Ha det så bra! Kramkram ingela

Inga kommentarer: