Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, maj 26, 2011

Gladmeddelanden

Hej alla!


Den här veckan har jag jobbat i stort sett heltid, vilket ju är helt jättebra! Idag var fotografen hos oss och ett 15-tal barn blev fotograferade. I morgon jobbar jag extra på en förskola till halvsex. Det känns bra, för jag känner alla på avdelningen.
Idag sände jag ett hus till salu till min son, som verkligen gillade det! Sååå kul tyckte jag!!


Idag kom pappas gravsten som vi beställde. Den blev så bra! Jag blev så glad för det!!!


Fredag gör mig alltid upprymd! Vi äter gott och dricker gott och ser på "Så ska det låta". Trygghet? Vet inte, men det känns som jubel bara. Jag gillar det programmet! Mina barn försöker tala om hur uppgjort allting är, och synd tycker jag, men det hjälps inte, dom är ändå bra, och jag blir ändå glà!! OCH
Vi går mot sommarlov! Jag känner slutet och det gör mig upprymnd!!!!!!!! Tror jag skriver:

TREVLIG HELG MINA VÄNNER!!!!!

1 kommentar:

Inget nytt under solen sa...

Det var en fin gravsten! Fint med ljuset som man kan ställa där!
Kram!