Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

lördag, maj 21, 2011

Trevlig helg!


Så var det lördag, och ikväll bröt jag efter 12 dagar min kur. jag fortsätter naturligtvis fast jag har kastat ut en lina mot livet känns det som ;o) jag äter en måltid om dagen! Ha ha ha.
Jag får bekänna att jag skålat i Rosévin också. Imorgon går jag ut och går igen på morgonen (2,5 km). Kom faktiskt på att då jag tänker efter så har det nog varit svårt att dricka över 3 l vatten varje dag. Kan vara det som gjort att det hänt så lite enligt min mening.
Nåja, idag har vi grejat i trädgården. Alla plattor på en av uteplatserna har tagits upp och vi har rensat bort allt ogräs och hämtat markduk. Men...vi inser...inget slarv nu...vi måste skaffa stenflis först. Det finns hur mycket som helst att göra och jag står där och tänker...var är det folk kan få hjälp...Äntligen hemma...Bygglov...


Jag hoppas på oss!! Hoppas att vi ska fixa det vi tänkt!!
Fortsatt god helg vänner!! /Ingela

Inga kommentarer: