Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

söndag, februari 15, 2009

Min helg




Hej!


Ja, så har det gått en helg igen. Jag hade tänkt mig lite mysigt med Alla Hjärtans Dag och så, men tyvärr vaknade jag med magsjuka på lördag morgon. Som jag ätit vitpepparkorn morgon och kväll, men i onsdags slutade jag för jag tyckte att det började lugna ner sig på jobbet. Så jag har mest bara legat hela helgen på grund av detta.


Nog om detta. Har talat med sonen i Thailand också. Han ska till Burma för att förnya visumet sen har vi konstaterat att det bara är 5 veckor kvar innan de kommer hem! Han skickade en bild på vad de sysslade med då syster och bror var på besök. Hanna hade fått en slakklina i julklapp så det blev mycket balanserande på den.


Annars har vi nu satt upp lappar att vårens program för Värdshuset kommer snart, så det blir nästa projekt att ställa i ordning detta.


1 kommentar:

Rummet för välbefinnande sa...

Här kommer det en alla hjärtans dag kram i efterskott till dig!
Såg att du fått maginfluensa din stackare. Det är så jobbigt, man blir totalt urlakad.
Själv har jag väldigt mycket omkring mig just nu, men så är det ju i perioder i livet. Ska ta och berätta mer på bloggen snart så förstår ni varför...
Så kul att ni fått ett bröllop bokat också. Kan tro att det blir kul att arrangera för er.
Ha en fin vecka!
Kram Mia