Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

tisdag, februari 10, 2009


Hej! Jag har just kommit hem och upptäckte till min glädje att jag fått en fin award av EnVilsenLoppa! Jätteroligt verkligen! Tusen Tack!

Jag är fortfarande förskollärare, fast med ständig jourtelefon i fickan för ev. bokningar...och det har börjat ringa nu=).

Det fanns med en utmaning i utmärkelsen. Man skulle skriva om 5 saker som man är beroende av. Så låt mig tänka...

1. Familjen

2. Havet

3. Musik

4. Sommar och sol

5. Ett gott Vin

Ja, det kunde blivit lite till men där var det 5!

2 kommentarer:

Myrrabutiken sa...

Hej hopp! Fin blogg du har, trevligt att hitta hit/Kram Jenny

Núria sa...

Pretty blog and lovely thinks, are a great source of inspiration. I also finish to open my store http://a-ma-shop.blogspot.com/, you do not doubt in visiting me to say to me “Hi”.
Greetings from Spain.
Núria