Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

måndag, februari 02, 2009

Dottern påväg hem från Thailand


Idag klev jag upp 6.00 ifall det skulle vara något jobb från vikariepoolen. Det blev inget idag så nu håller jag på att städa och fixa och i mellan varven går jag och kollar "flygplatser i världen". Dottern ska anlända 21.00 ikväll! Just nu reser hon från Abu Dhabi till Bryssel. Det ska bli såå roligt att hon kommer hem.

Det vat kallt idag, - 6 grader, vilket är riktigt kallt här vid havet.

Då fixet är klart ska jag åka till tippen, handla, tvätta bilen och sen är nog mannen klar med sista gitarreleven så jag kan hämta honom.

3 kommentarer:

KATE ♥ sa...

For en søt og brun datter da.
Mvh Kate

Anonym sa...

Hej Ingela!
De' e' sa roligt att besoka din blogg. Du e' ju sa duktig i form, farg och kansla. Nar jag kommer hem far du garna visa mig hur man startar en blogg! :) Saknar dig mycket och onskar dig en harlig var! Kram! Sandra

♥ Pia... sa...

Hej och tack:)..hoppas dottern landat nu så det är lugnt...fy och usch säger jag med för den där sjukan..den kan vi klara oss utan på förskolorna...go natt..PIA