Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

onsdag, februari 04, 2009


Usch och fy för kräksjukan! Nu har jag jobbat 2 dagar och ska dit imorgon också. Mycket har handlat om att ta hand om "otrevliga saker". Själv har jag slängt mina kläder i tvättmaskinen och tagit en rejäl dusch samt svalt x antal pepparkorn då jag kommit hem. Ja, jag antar ni förstår vad jag menar - det är INTE en förskollärares dröm.

Annars har jag varit till dottern en stund ikväll. Vi tog ett glas vin, medan hon berättade resminnen och visade saker hon köpt.

Jag tog förresten ett kort på mitt barndomsminne som jag återfann på lördagens loppis. Kvalitén är dålig (borde önska mig en kamera) men det kanske är nån mer som haft nåt liknande när ni var små. På lördag ska vi till Borås och där lär det finnas loppis=)

1 kommentar:

Mia sa...

Kikade just runt lite inne hos dig. Vad mycket fint du har hittat på loppis.

Ha en mysig lördagkväll!
Kram Mia