Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, maj 14, 2009

Ny säsong!







Hej! Snart helg igen! Har hunnit med en dagskonferens och på söndag blir det middag för ca 40 personer.



Det känns kul att börja en ny säsong. Musikkvällarna har hittills varit jättelyckade.
Vi har också uppdaterat hemsidan, vilket känns riktigt skoj. Förberedelser för bröllop och musikkvällar görs samt nya vernissage. börjar ta form. Busslasterna börjar komma sista veckan i maj och bokningar av rum kommer att oftare.



Jag önskar alla en riktigt skön helg! Kram Ingela

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att du har fått en bra start.Ha en skön kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~.

Rummet för välbefinnande sa...

Hej Ingela, nu ser jag att ni är i full gång!
Vad kul att musikkvällarna varit bra!
Ja, jag läste att du också haft en del....... Vi kämpar på, eller hur? Men, visst är det underbart med alla människor som finns runt oss och som ställer upp precis när det behövs som allra mest. Det har jag känt nu när jag varit på sjukhuset också. Det finns alltid en oro - hur ska det gå nu då? Men, så löser det sig på något magiskt vis. Det kanske är för att vi ska lära oss att släppa taget lite och ha tilltron till att det blir bra?!?!.....
Nu känner jag mig på gång igen och det är skönt. Är matt i kroppen, men det blir bättre för varje dag.

Åhhhh, kan inte du ta dig en tur ut på balkongen idag och bara blicka ut över vattnet, den vackra vyn och bara ta ett djupt andetag och andas in allt underbart åt mig?

Önskar dig en riktigt fin helg!

Många kramar Mia

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhhhh Ingela!
Kan du tänka dig - jag hade tänkt mig att lägga med ett klipp med Eva Cassidy och Fields of gold just i det senaste inlägget......
Det är nämligen en av mina absoluta favoriter!!!!!
Också skriver du att din man spelade den låten på gitarr när du "andades in havsluft åt mig"
Då blir jag lycklig ska du veta!
Kram på dig igen och hälsa din man och tacka för musikstunden :-)
Mia