Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

fredag, februari 13, 2009

Vårsol


Så var det helg igen! Idag har jag pratat med sonen i Thailand och varit på en Secondhand affär. Vi hittade en vit "herrbetjänt" som ska bli placerad i rum nr 2.

Solen sken idag och jag ställde ut min tvätt. Samtidigt passade jag på att ta en lov runt i trädgården. Jag stod och drömde mig tillbaka till sommarens alla underbara blommor! Penséerna som har frösått sig själv från mina krukor om våren, de kommer upp varje vår och sommar lite här och där i gruset.

Jag önskar alla en fin helg!

2 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

hallå ingela, hoppas nu att pepparkornen gjort sitt, tycker sååååå synd om dig! mmm dröm nu om peenser, det är välgörande för både kropp och själ!

ha en go fortsättning!

varmkram lotten

KATE ♥ sa...

Nå venter jeg bare på våren.
Vi holder jo på å snø ned.
Vil så nede i drivhuset.
Klem Kate