Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

söndag, maj 17, 2009

Idag tänker vi på Norge!


NY vecka väntar!

Men först ett STORT GRATTIS till NORGE på 17 maj och till sångvinsten igår! Själv är jag just nu i avsaknad av en TV så jag har inget sett av detta. Jag var i Bergen för exakt 10 år sedan och fick vara med om 17 maj. Det var en fin upplevelse!

Den här veckan väntar bara rumsbokningar med frukostbuffé. På tisdag ska Hanna och jag åka till Svenska Mässan på Interfood, en matmässa. Det ska bli kul att få lite inspiration inför sommaren! Ha en vacker ny vecka alla kära!

Ingela

1 kommentar:

Min Verden sa...

Takk Ingela :) Dette er svære greier i Norge. Eurovisionen og 17. mai på en gang. God tur til messe. Ha det fint. H.