Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

tisdag, maj 26, 2009

Ständigt nya händelser!


Hej igen! Nu har busslasterna börjat komma! Mycket jobb för en ganska liten peng, men det är mängden som räknas. På fredag kommer det nytt vernissage och en ny musikkväll! Det ska bli kul! Vi har gått igenom frysen för på fredag ska vi ha plats för ca 60 kilo kött. Annars börjar det närma sig med årets första bröllop! De ska gifta sig i Värdshusets trädgård och Per, min man ska spela gitarr under vigseln. Hanna med bror och 2 kompisar underhåller efter middagen, så jag har fått kalla in vänner som kan hjälpa mig att servera.


Men visst går det lite väl fort med det gröna?! Syrenerna är ju nästan på väg att säja hejdå! Dom ska man ju ha vid skolavslutningen. Kanske inte en verklighet än enligt Lantlif som jag i alla fall läste om den 18 maj. I norr går det lite långsammare kanske. Man vill ju gärna njuta lääänge av den här vackra tiden!


Nu ringde någon och ville äta Mors Dagsmiddag! Ja det kanske det blir då...ha det bra.

Inga kommentarer: