Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

fredag, februari 11, 2011

Norrlandsresa igen

Hej!
Ja då var det dax för en ny resa till Norrland. Jag har städat och packat i eftermiddag och vi räknar med att resa 07.00 imorgon. Förutsättningarna har inte låtit så goda då vi tittat på vädret, men vi får ta det lugnt. För två månader sedan tog det 12 timmar att resa till Härnösand och jag tror inte vi gör det bättre imorgon. Det har blivit kallt igen också. Idag var det 2 grader varmt och nu är det 9 grader minus.Längtar till sol och bad ibland...
Idag var vi i Förlanda, alltså på landet, och hade Öppen förskola. Vi tog med oss en massa rekvisita från Frillesås och fixade en liten teater med "Bockarna Bruse". Barnen fick komma in i Sagans land genom att doppa sitt finger i glitter. Barnen satt som ljus så jag tror att det var uppskattat ;-)
Nu har jag typ 20 minuter på mig innan jag verkligen bör gå och sova, så Natti natti! Och ha en trevlig helg! Kram ingela


1 kommentar:

Inget nytt under solen sa...

Lycka till på resan! Hoppas att ni, trots allt, får bra dagar! Kram!