Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, februari 24, 2011

Tacksamhet

Snart helg igen, yes!! Visst är vissa veckor bara måndag, fredag?! Det går helt enkelt jättefort. Förra helgen var underbar har vi konstaterat, jag och min man. Alla våra barn,(5 barn tillsammans) med respektive, god mat och dryck, skojiga lekar och mycke´glädje. Efter några dagar har allt sjunkit in och man konstaterar att man verkligen mått gått av helgen!
Nu är det snart helg igen! Barnen har inte tiden varje helg, men det är väl det som gör att de speciella stunderna med dem ger en guldkant till livet!
Ikväll har vi tänt brasan och ca 15 ljus. Mysig musik och ibland spelar mannen själv, så det känns väl som vi ser helgen närma sig. Tulpanerna är inköpta, i morgon städar jag och sen blir det verkligen helg!

Måste ha med den här bilden, den låg i min pappas kamera som jag tömt. Det är min älskade pappa, jag och mina fina söner.

Min söta fina dotter!
Jag niger och bockar för allt fint jag har!

Inga kommentarer: