Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, november 27, 2008


Idag har jag varit uppe i skogen och tagit enkvistar och lingonris. Jag gjorde sen en krans i en att ha på dörren på Värdshuset. Sedan gjorde jag tunna hjärtan i lingonris som ska hänga på väggarna inne i matsalen. I en jultidning hittade jag tipset att ta 4 stora blockljus och ta spoltråd runt dem och sedan hänga ett hjärta iden av tråden. Sist gjorde jag siffror som jag trädde små pärlor på och hängde i hjärtat. Jag tror det kommer att bli fint. Julgranen har vi klätt och mellan pelarna hänger det grangirlanger med små lampor i. Jag hade behövt en kamera så att jag kunde ta kort på allt. Tre maskiner tvätt har jag också hunnit med samt gjort lite adventsfint med stjärnor i fönstren här hemma. Nu är jag jättetrött. Imorgon har vi musik på Värdshuset, två av mina barn ska spela.

Inga kommentarer: