Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

måndag, november 24, 2008


Idag har vi haft en endagskonferens. Allt har gått bra och vi har även hunnit skriva ner vad vi behöver handla inför julen. lite är ju redan inhandlat och i morgon ska vi gå till Värdshuset och börja dekorera av det vi har. Då kommer vi ju att se vad som fattas, så efter vi har fått matleveransen åker vi till stan och handlar detta samt en gran om de finns än. Dottern ser fram mot morgondagen då vi kan börja vår dekoration av JULEN. Hon älskar julen! Det gör jag med men ibland vill jag lägga av mig klockan och hinna ifatt mig själv och tiden.

Vi hann med lite gympapass också innan vi äntligen 20.30 var hemma. Nu ska jag rota i min egen jullåda och se om det finns något vi kan använda på Värdshuset.

Inga kommentarer: