Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

fredag, november 07, 2008


Idag har vi rensat kyl- och frysskåp på Värdshuset. Halvtolv kom matleverantören med två pallar mat som vi skyndade oss att packa in. Vi försökte få den andra avdelningen på restaurangen fin. Den kallas förresten Horisonten. I den stora matsalen har vi vita långa dukar och små grå över. På Horisonten har vi lagt vita dukar med bruna små.



Ca 40 pers. har bokat bord till Fars Dag.



Det är konstigt vad man orkar. Jag åt frukost, 2 mackor och kaffe latte vid 8.30. sen höll vi på och jobbade fram till 16.00. Då åkte vi och köpte dricka och lite annat. Det är alltid tungt att byta drickbackar. Sen for jag några mil och köpte lite vin på systemet och så tog jag vägen förbi IKEA för att förnya ljuslagret på restaurangen. På hemvägen åkte jag in på Shell och köpte snus åt mannen. Klockan var 19.00 då jag kom hem och då lagade jag mat och tog ett glas vin!

Inga kommentarer: