Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

lördag, november 29, 2008



Igår hade vi musikkväll och det kom faktiskt en hel del folk! Så skoj!! Dottern och sonen underhöll friskt och fick publiken med sig. Alla verkade trivas! Det var så här vi hade tänkt att våra musikkvällar skulle vara. Hoppas det kan bli bättre nu framöver. Idag har jag gjort frukost åt nattgäster sen började vi förbereda julbord till 14 personer samt en födelsedagsmiddag för 8 personer. Väl hemma kl 22.30 kände jag mig ganska mör i hela kroppen. I det här jobbet får man baske mig aldrig sitta! Det kan inte hjälpas - jag längtar efter att få ligga och titta i taket och slöa lite. Nu har jag gjort jul på Värdshuset, men jag önskade att det var lika mysigt hemma. Lite har jag gjort men jag vill gärna ha det mer genomtänkt och inte bara sätta upp en adventsstjärna för att man ska. Just nu skulle jag behöva en "Handyman".

Inga kommentarer: