Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

söndag, januari 16, 2011

Glad Söndag!

Söndag och snart en ny vecka! Har skjutit på vår stryktvätt länge nog så i eftermiddag blev det av! Det känns ju underbart efteråt.
Varmgrader och duggregn gör ingen vinter. Nu börjar gräsmattan krypa fram! Det tycker jag är tråkigt, för än är det långt kvar till vår och sommar.
Jag försöker hitta inspirationskällor, för januari till mars tycker jag är svåra månader och i år får vi vänta ända till i slutet av april innan det blir påsk.
Fru Dysterkvist ska försöka skärpa sig;-) Vi har pratat om att börja måla inne på vårt sportlov, jag hoppas det blir verklighet.


Ska möta måndag morgon med ett leende! Kram Ingela

2 kommentarer:

Inget nytt under solen sa...

Hej! Det är roligt att läsa dina inlägg och njuta av alla fina bilder. Tar du alla bilderna själv eller hämtar du en del någon annanstans ifrån?
Önskar dig en fin vecka! Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder.Önskar dej en skön kväll.Varm Kram Rita ♥