Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

måndag, januari 26, 2009




Inatt kom jag hem kl. 02.00! Jag ville så gärna träffa sonen då han kom hem från Thailand och tåget från Stockholm kom inte in förrän 23.15! Suck! Då jag ändå var hos honom ville han ju gärna visa bilder och filmer därifrån och jag var ju själv jätteivrig att få se. så...det blev sent och det var väl bara jag och långtradarna på vägen hem=)


Idag har grannen och jag varit till stan och handlat fina blommor, fikat och haft det trevligt.


Jag har en hel del projekt här hemma som jag skulle kunna tänka mig att det skulle vara ett lyft för hemmet om jag tog tag i dem. Det skulle väl bara behövas en del pytsar med vit färg och mig som känner att jag har tid att påbörja något sådant! Jag har också en del hyllor med prylar...som inte utstrålar Feng Shui precis=)


Jag väntar på att dottern ska komma hem så vi kan göra upp lite planer på Värdshuset inför våren. Jag får sätta upp lite lappar som folk får läsa till det kommer ett riktigt program.

3 kommentarer:

Marie sa...

Låter som du har haft en mysig dag!

Är helt säker på att du skulle gilla Lustfyllt, det är verkligen en butik utöver det vanliga. Vill du se fler bilder finns det under etiketten Favoritbutiker på min blogg.

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Marie

Rummet för välbefinnande sa...

Hej igen Ingela, självklart så fixar jag det om du är intresserad av tidningen och det är inga problem alls. Bara kul om jag kan vara till hjälp :-)
Åh, jag har varit in på er hemsida och vilken pärla ni har där du....
Förhoppningsvis blir det en tur med motorcykeln i sommar och då kanske det skulle passa bra att bo på ert värdshus några nätter.
Om du vill att jag skickar dig tidningen så kan du gärna maila mig din adress också gör vi upp det praktiska där *ler*
anglarum@telia.com
Ha det så gott!
Kram Mia

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åh , det låter som om du har fullt upp !!
Hoppas du har fått träffat din son nu !
kram/Lotta