Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

lördag, januari 17, 2009


Hej och TACK för alla fina kommentarer! Ja nu har jag skypat med mina barn och de har visat mig runt där de bor och t o m tagit mig med ner till stranden! Är det inte fantastiskt! Vad man kan göra nu för tiden med en dator.

Idag har jag haft släktmiddag på Värdshuset för 20 personer. Allt gick bra och jag hade hjälp av mannen med servering och disk. (Han bekände efteråt att han varit nervös hela veckan för detta!) Är ju van vid dottern som fixar allt medan jag gör sallad typ:). Nåja, nu har jag 2 bröllop inbokade och det känns sååå roligt. Mannen och jag har nu tagit ett glas vin och jag la i jordgubbar i mitt :) och så pratar vi om hur vi ska kunna fixa sommaren och hinna vara lite ledig med varandra också. Jag vill åka till värmen tror jag. Samtidigt hade vi så roligt då vi for till norrland och min man fick typ lappsjuka då alla furor kom och inte ett hus dök upp på flera mil. (Vi fick ta en annan väg hem - nära havet) :)

Inga kommentarer: