Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

tisdag, januari 06, 2009

RESOR


Det är mycket helger...man glömmer helt bort veckodagarna. Besöket i Värmland värmde trots sträng kyla. Det var kul att överraska min bror som fyllde år. Min svägerska hade gjort ett helt fantastiskt bord! Då min bror skulle till snön och skider hade hon gjort snötema på bordet hur fint som helst! Mossa, kristaller, "snö", ljus och vita blommor. På varje glas hängde en snöflinga med våra namn på.

Igår var jag på Värdshuset och konstaterade att jag borde börja städa och ta bort julen nu. Det börjar ringa lite om middagar, bröllop etc. Dottern fick plats på samma flight som sin far till Thailand på fredag för att hälsa på sonen. Storebror åker från Stockholm också på fredag, så på lördag är alla mina 3 barn i Thailand, sonen i 2 veckor och dottern i 3 veckor framåt. Jag får vara hemma och hålla ställningarna.

1 kommentar:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Tack för bra tips inne hos mig !!
Nu ska jag kika runt i din fina blogg .
Eget värdshus , vilken dröm ... eller ??
Ha en undebrar helg !
Kram/Lotta