Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

lördag, januari 29, 2011

Livskvalitet

Hej!
Klockan är fem och det är inte mörkt!! Här är himlen ljusblå och röd, jättesnyggt! Jag har just städat och tvättat två maskiner och innan dess var sonen och jag ute på en rask promenad vid havet. Nu har jag tänt ett ljus som jag fick i julklapp av den andre sonen, ett riktigt spa-ljus som var i en fin plåtburk med lock. Vita tulpaner med vita björkgrenar istuckna har jag satt på soffbordet. På Sportify spelar jag Anna Ternheim, Shoreline och medan det sakta mörknar och himlen lyser röd längst borta vid havsbandet njuter jag ett kallt glas vitt vin och tänker på hur bra man har det.Sänder med lite inspiration som jag hittat eller tagit själv:)
Jag önskar alla en riktigt fin helg! Håll i miraklet "livet" som du fått att förvalta! Ta vara på tiden och varandra! Kram Ingela


Inga kommentarer: