Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

onsdag, april 13, 2011

HÄLSA VÅREN!

Hallå alla!
Nu är det dags att skriva lite igen tror jag! I helgen var vi i Karlstad och hälsade på. Min styvfar fyllde 85 år och min bror fyllde 58 år. Mycket tårta blev det! Kul att träffa bröderna med familj och mamma är duktig på att fixa fest trots sina 80 år.
Jag bestämde mig också för att den här helgen är det slut med vinterkläderna. På måndagen blev det vårjacka och tygskor och det var helt okej. Dagen därpå ösregnade det och var rätt bistert, men skam den som ger sig. Jag led mig igenom den dagen, tygskorna bytte jag ut mot stövlar och när jag kom hem åkte alla blöta kläder av och varma, goa myskläder kom tacksamt på!
Idag har jag varit och sjungit med min kör, vilket är veckans höjdpunkt! Vi har verkligen jätteroligt under 1 1/2 timme! Idag då jag kom hem satt min man och spelade jättehäftigt på gitarren, så jag blev sittande och bara lyssnade!! Vad gjorde man utan musik????
Riktigt härligt att lyssna på!!


Kära mor!


Den här veckan fyller min andre son år! Grattis!Lhttp://www.youtube.com/results?search_query=jonathan+brandell&aq=lyssna gärna på hans musik och film!


Nu ska mina fina spjut ut igen i vår trädgård! Hälsa våren!!!
Kram Ingela

Inga kommentarer: