Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

måndag, oktober 12, 2009

Ny inspiration!


En ny vecka! Ny inspiration!

Det finns faktiskt fler grejor man kan måla, pelargonerna har bara hälften fått komma in. Höstblommor står och väntar på att få komma ut i krukor, fakturor ska skrivas, en veckas konferens ska planeras och inköpslistor skrivas.

Gräsklipparen står uppkäftigt, uppfodrande och tigger om ett sista jobb och ibland undrar jag varför vi skulle ha så förtvivlat mycket fönster då vi ritade vårt hus. Tänkte inte på att här vid havet blir fönster jättesmutsiga jättefort!

Jag ska också göra ett sista ryck och försöka komma i mål med min vikt.

Så - vilken vecka! Jag BEHÖVER inspiration! Då är det bra att man har alla fina bloggar att dyka in i och bara suga åt sig goa, mysiga och vackra bilder som gör att man riktigt känner hur mycket man vill och orkar göra! Så tack alla fina bloggvänner för allt vackert och inspirerande som ni skänker alla som kikar in hos er!

En Värmlandshälsning: Frihet ä ett kôrt ord, män dä får plass môe iet" Kram kram/Ingela

Inga kommentarer: