Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

söndag, mars 22, 2009

Födelsedag!


Ja så var det födelsedag idag=) Det går an om man inte lägger fokus på åldern... Åren blir fler, men jag har i alla fall lyckats minska mitt omfång med 6 kg på dessa 2 månader! Helgen har varit en ända stor firning, eftersom Jonathan & Sandra Kom från Thailand. Bästa presenten! Idag har därför varit en mer lugn dag där mannen och jag satte oss i HYR-bilen och körde. Vid varje vägskäl fick jag bestämma höger eller vänster. Vi kom faktiskt helt ovetande på Hallands vackraste väg (en skylt sa att det var det), och det var verkligen en vacker väg! Sedan åkte vi hem och åt, eldade brasa och spelade musik.

4 kommentarer:

Min Verden sa...

Herlig fødselsdag og gratulerer med -6 kg. Slett ikke verst! Ha en fin uke også. H.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

GRATTIS i efterskott !!
Kul att du haft en fin helg och att sonen kom hem välbehållen !!
Nej åren går och man hänger inte riktigt med , de e tur man har barn och kan se på dem hur åren går , för på en annan syns det ju inte , eller hur !!
Kram!!

KATE ♥ sa...

Så flink du er!!
Jeg sliter også med å få av noen kg.
Har tatt av 6 kg siden i høst, men du er flinkere da.
Har begynt på helsestydio, og trener minst 2 ganger i uka.
GRATULERER med dagen og KLEM
Kate

Anonym sa...

Ojdå. Grattis! Fin sida. Vi ses.
/ Värdshusgrannen AW