Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

tisdag, mars 10, 2009

Problem med världsliga ting


Ja, så har man åkt bärgningsbil igen...samma fel som förra helgen...fast nu har de rotat djupare i bilskrället och förstått att det var ett större bakomliggande fel..förstås...så nu ska vi ta ställning till om vi ska fortsätta och om bildelar ska skickas efter från Frankrike...vi fick fin hyrbil i alla fall.
Annars har hela dagen ägnats åt Värdshusets öppettider i sommar, menyer, inbokade musikkvällar, kommande fester.

Eftersom Hanna och jag kommer att driva det själva i sommar så gäller det att vara förberedd.

Nej, detta var inget roligt och inspirerande inlägg, inga vackra blommor eller fina, vita möbler, men, jag såg en jättefin klänning till utlottning på vintage som motvikt till mina tråkiga bilhistorier. Gå gärna in och kolla!
Jag hittade en rätt söt bild i alla fall! Kram Ingela

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Ramlade in här och tycker att det låter så spännande med eget värdshus. Och vilket läge. Ska kika in på er hemsida. Jo, bilden är jättesöt och bilhistorien så typisk. Ha det bra.

Viola sa...

EN kvinna med samma årgång som jag då måste man ju bara in och hälsa på, hittade dig hos loppan som jag bloggar med, vilken tur att nyfikenheten tog över annars hade jag ju aldrig hittat till din härliga blogg, tittar så gärna in igen och du är så välkommen om du har lust, ha en skön helg, kram VIOLAN