Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

tisdag, mars 17, 2009

Gratis värme


Den här veckan kunde jag jobba på förskola, förutom fredag. Men tyvärr ringde de från en by dit man inte tar sig utan bil...och var är den...???!!! Suck!

Nåja, idag skiner solen och jag ska fotvandra upp till samhället och besöka Lantmännen. Vi behöver köpa färg och måla vissa rör i köksregionen på Värdshuset samt försöka med lite grovstädning innan säsongen drar igång.

I vardagsrummet blir det riktigt varmt nu då solen får lysa in. Annars brukar jag elda brasa nästan varje dag där. Det vore ju skönt om vi har nåt att erbjuda hemvändande söderhavsbor.

2 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Vilket ljuvligt rum!!
Här har vi våååår!
Kram vännen!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilket härligt rum !!
Det var inte något vanligt hus det där inte !!
Imorgon ska jag oxå vika på förskola , men dit går det att cykla i alla fall !!
Kraam !!