Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

söndag, mars 01, 2009

Möten





Igår, lördag, träffades alla de som jag arbetat med under mina 9 år som föreståndare på förskolan. Vi var 5 stycken damer som skrattade, pratade och åt och drack gott. Vi kunde förmodligen pratat på till tuppen gol, men vid halv 4 satte Milena och jag punkt och då var vi de sista entusiasterna. Vi har i alla fall bestämt att Bitte ska ha keramikutställning och Milena tavelutställning på vårt Värdshus i vår. Tänk vad mycket inspiration och kreativitet som föds då man träffas så här! Alla är som små, bra pusselbitar som med den personlighet alla besitter bildar en vacker tavla.



Jag har annars hunnit vara med äldste sonen till IKEA. Hans lägenhet är lite för trång för en 180 säng, så vi var dit och han bestämde sig för en 140 säng istället. Bilen var dock inte nöjd med den sizen, så vi fick gå ut med endast 10 trägalgar...transport blir nog morgondagens lösning.

Inga kommentarer: