Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, mars 03, 2011

Lycka

Hej!
Vissa saker verka kunna falla på plats! Dottern som sökte jobb förra veckan och inte fick det, hon fick det idag! Sonen med sambo som måste flytta har hittat "huset" och har börjat buda, jag vet ju inte hur det går, men jag känner att det börjar röra på sig. Mitt älskade tredje barn, som just nu bor i en etta på 38 m2, ska också iväg och titta på ett hus. Mamma är glaad!
Själv har jag varit på lönesamtal idag och blev lite glad med! I övrigt har jag blivit personligt glad för speciella småsaker som jag uträttat och som andra verkligen uppskattat.

Ja, sen tycker jag att min man och jag har det väldigt mysigt! Han kom hem och lagade maten, satte fram var sitt glas vin och tände typ 11 ljus som han satte på bordet, det är ju ändå bara torsdag än...love you!


Inga kommentarer: