Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

tisdag, januari 13, 2009


Det har varit väldigt många flash-backs de sista dygnen! Barnen har kommit fram till Mae Sariang och skickade bild när de sitter på trappan till "vårt hus". I morse 5.20 väcktes jag av att de skickade sms att de hittat pwokarenbyn där vi byggde ett hus för att leva med denna bergsstam. Huset var flyttat men utedasset var kvar! Kan tro det - trevligare än att slåss med grisarna i skogen! (Inga närmare förklaringar). Det kom en kvinna där i djungeln och visade på ett kort som föreställde mig och min son! Det kändes mycket konstigt. Min son har filmat en massa så jag kommer att få se hur allt såg ut. Men - jag borde vara där. Kan ju hända att jag bestämmer om mig:)

Inga kommentarer: