Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, januari 01, 2009

Till Värmland över helgen


EN GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

Det var en fin första dag på det nya året! Solen sken, himlen var blå och vi hade bestämt att så fort vi vakna så klär vi på oss och går på långpromenad. Hela dagen har gett energi för den goda starten! Vi har sagt, mannen och jag, att nu ska vi gå ut och gå minst en halvtimme varje dag. Jag hoppas så attt vi kommer att klara det!

Imorgon ska vi åka hem till Värmland några dar. Det blir Karlstad och Molkom. Vi ska hälsa på min bror i Molkom och överraska min andre bror som är på genomresa och fyller stort. Sen bor vi hos mina föräldrar i Karlstad.

Det är klart att jag skulle vilja åka lite längre och hälsa på sonen i Thailand också. Tänk om man kunde trycka på en knapp och så var man där!

Inga kommentarer: