Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, januari 29, 2009

Förhoppningar


Här har bara jobbats och ska så göra även imorgon, inte på Värdshuset utan på förskolan. Fast i kväll har jag varit och träffat några som ska ha ett bröllop hos oss i början på juni. Kul att planera=) Jag hoppas vi ska få igång Värdshuset nu när vintern drar förbi.

Med tanke på allt jag läst från andra om olika försök att sluta äta sött m m så började även jag igår en kur. Jag äter ett mål mat och ett mellanmål, men annars...(soppor), Puh, det är inte lätt men jag skulle vilja se nåt resultat inom det närmaste. Jag kan tänka ut många goda tankar, men alltid faller det på att våra rutiner bryts och snart så är man inne i sina vanliga vanor igen.Nu ska jag försöka kämpa med detta ett tag. Jag hoppas på en droppe TUR både för det ena och det andra=)

2 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

VILKEN HÄRLIG BLOGGGG!!
Otroligt fina bilder. Den med hjärtat på himmelen var kanon!!
Kraaaaam

Eva Agnes sa...

Hej Ingela!
Kyligt värre i dag. Huttrar här i Falkenberg.
I morgon åker jag upp till Göteborgs filmfestival. Hoppas det inte är isigt.
Nu har jag lagt in en februaribild till dig. Bara att hämta på min blogg.
Ha en skön helg
Kramar Eva Agnes