Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

onsdag, januari 07, 2009

Vallersviks Värdshus - idéer inför våren


Idag har jag kört mannen till jobbet och tagit dottern till Göteborg så hon fick tag på en bra ryggsäck för resan. Vi passade på att gå till äldste sonens jobb så jag fick säga hejdå till honom. Han reser till Stockholm imorgon för 2 möten och tar sedan planet från Arlanda till Peking och slutligen Bangkok, så alla kommer att mötas på lördagkväll i Bangkok.:)


Jag ska börja fila på ett nytt vårprogram för Värdshuset. Jag har lite idéer om utställningar och musikkvällar och tjejdagar...


Jag ska också se över vad som finns i frysarna och börja planera lite inför en del högtidsdagar som bokats. Då dottern är bortrest får mannen bistå mig.


Nu gäller det att blicka framåt och se framför sig en härlig vår och sommar!

Inga kommentarer: