Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

tisdag, december 30, 2008

GOTT NYTT ÅR!




Så är det snart årets sista dag. Det känns alltid så dramatiskt och jag brukar instinktivt undvika "Ring klocka ring..."


MEN...ett NYTT ÅR kan innebära att nya drömmar uppfylls, att man startar det där nya man tänkt men inte sett när det ska bli av. Nu är det ett nytt år med nya möjligheter. Våga prova nya vägar, ge inte upp på drömmar, gör det du tror på och ta hand om dig själv för det är du värd!


Så: ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hej Klara lavendel..en ny bekantskap för mej ..så trevligt..Jag lästye lite om dej i din beskrivning av blioggen..och såå nyfiken jag blev..detta vill jag se mer om ..och nu är jag här..en bild av dej själv..inget jag vågar iofs:)..men mycket beundransvärt för de som visar....kommer väl dit nån gång kanske...haha... värdshus..hm..det lät spännande...själv vill jag såå gärna öppna ett liiiitet hus på min lilla gårg..trädgård..heter det kanske mer...har inget hus ..än..men det kanske blir en frifgebod där såå småningom..iallafalll så vill jag ha mina pysselalster till försäljning ..innan huset vårt lilla svämmar över...nog om det oxå..om du följer mej in i 2009 så lovar jag att berätta mer om mina drömmar som kansske förverkligas..jag kmmer definitivt att följa din..och värdshuset ditt..spännande...ha ett riktigt skönt och härligt gott nytt år..önskar PIA i vardagsrummet...