Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

torsdag, december 11, 2008


Hej! Nu har det gått några dagar sedan jag sist skrev. Vi har hunnit med lite mer julbord och imorgon ska vi ha konferens. Hanna och jag har bäddat sängar och ordnat konferensrummet efter gästernas önskemål. I sista stund kom vi ihåg att vi måste beställa bröd från bageriet! Hanna gjorde några timmar på vårt "gamla" jobb innan vi drog igång med detta. Jag passade på att inhandla varor och besöka revisor. Klockan hann ändå bli 20.00 innan jag hann äta lunch, om man inte räknar diverse konferensgodis och annat smått och gått som jag lyckades livnära mig på tills jag kom hem! Har sett på lite Nobelmiddag och önskat mig en fjärdedel av allt folket...på mina julbord etc. Ja, ja vad är väl en bal på slottet...

Inga kommentarer: