Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

fredag, december 05, 2008




Så har man haft jultallrik för x antal personer och fredagkvällen blir det julbord för 75 stycken. Alla tycker att det är mysigt hos oss, så jag hoppas det kan sprida sig så att vi får hit lite fler efter nyår! Jag hade mannen till att ta kort, men då vi skulle titta på korten var de alldeles skakiga! Men jag måste få lite myspyskort som man kan kika på när julen är över. Min man och jag har suttit och pratat i soffan sen jag kom hem strax efter 22.00. Det är alltid skönt att diskutera dagens händelser och hjälpas åt att mobilisera inför morgondagen. Nu ska jag gå och sova och hoppas på en god natts sömn så att jag kan orka med tuff morgondag!

Inga kommentarer: