Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

lördag, december 06, 2008




Idag var det hårt att gå upp. Jag kom hem 02.00 och somnade inte på en gång. På morgonen var jag tvungen att åka till Hembageriet och hämta beställt bröd, städa efter gårdagen, flytta bord och förbereda lunch för 20 konfirmander. Nu är jag hemma och klockan är 19.00. Imorgon är det frukost och lunch samt fika för konfirmanderna och ett julbord för ca 20 gäster. Julbordet igår kväll gick jättebra men vi kunde gott varit minst 2 till som jobbade! Hanna och jag fick slita rätt rejält! Då det var skolans alla lärare som hade festen var det mycket sång och roliga uppträdanden och även dans lite senare. Alla tyckte vi hade gjort så fint opch mysigt, och ville varmt rekommendera oss. Hoppas de gör det :-)


Nu ska jag vila medan tvättmaskinen snurrar. Usch, vad det låter värre då allt man gör kommer ut i bokstäver!

Inga kommentarer: